Zrušení objednávky
Žádost o zrušení objednávky je potřeba poslat písemně, ideálně elektronicky na podpora@sstar.cz.
Zrušení objednávky ze strany klienta
V případě žádosti o zrušení, kdy cena Vašeho vybraného produktu od Vaší objednávky klesla, účtujeme minimálně 5 % (+ DPH) z výše objednávky dle OP za ušlý zisk jako náhradu vzniklé škody.
Zrušení ze strany obchodu
V případě, že zboží nebudeme schopni dodat dle termínu stanoveném v obchodních podmínkách, objednávka se ruší a případné finanční prostředky poskytnuté platbou obchodu za toto zboží se vrací.
Informace pro případ pozdní nebo neprovedené platby
Pokud platba neproběhne dle dané splatnosti, při případné možné expedici bude objednávka přeskočena a zboží zasláno dalšímu zákazníkovi. Taková Vaše objednávka se zařadí tedy za objednávky, které můžeme uspokojit.
Vaše objednávka bude dále aktivní a připravena ke zpracování a vyřízení.
V případě neuhrazení platby se po 1 měsíci takové objednávky přesunují do účetního oddělení k dalšímu zpracování. Po ukončení aktuálního účetního období nelze objednávku obnovit a stává se pohledávkou.
Prosíme, objednávejte zodpovědně. Velice děkujeme za pochopení.
Zrušení objednávky ze strany ze strany obchodu
Pokud Zjišťujeme dostupnost, čekáme na vyjádření dodavatelů. Pokud produkt pro Vás najdeme, potvrdíme objednávku.
V případě, že je produkt, který jste objednali, nedostupný, zašleme Vám o tomto e-mail nebo Vám zavoláme a navrhneme případně alternativy nejbližší Vaší poptávce.
Kontaktujeme Vás po potvrzení dostupnosti třetí stranou, zajištění mincí či slitků může trvat několik dní.
Reklamace
V případě, že se něco nepovedlo a je potřeba nám některý produkt z balíčku reklamovat, využijte prosím tento jednoduchý formulář.
Zaslání formuláře není povinné, můžete nám napsat i klasický e-mail s informacemi, které jsou potřeba, případně s číslem účtu a číslem faktury nebo objednávky.
Důležité je, abychom měli informace v písemné podobě.
Urychlí to vyřízení žádosti, na kterou máme až 30 dní.
Obvykle vyřizujeme reklamace co nejdříve, nejčastěji do 7 dní.
O záměru reklamace nám napište e-mail na podpora@sstar.cz
Na základě formuláře či e-mailu Vám zašleme Reklamačního asistenta Zásilkovny.cz.
Jde o štítek, který nalepíte na balíček a ten odnesete do nejbližší pobočky Zásilkovny, aby bylo vyřízení pro Vás co nejsnažší.
Reklamační formulář můžete vytisknout a přiložit do balíčku, ale stačí ho zaslat e-mailem: