1. Přijetí objednávky
Po vytvoření objednávky Vám přijde automatický e-mail o přijetí objednávky. Pokud jste při objednávce zadali platbu předem, prosím objednávku v tuto chvíli nehraďte.
2. Potvrzení dostupnosti - Zajišťování položek na objednávku
Pokud objednáte zboží, které není u nás na skladě, potvrzení dostupnosti může trvat i několik dní, v případě nízkoemisních mincích či slitcích i déle.
Pro možnost nízké ceny a možnost fixace objednávky je tato výhoda vykoupena delší dobou dodání právě kvůli zajištění co nejlepší ceny pro klienty.
V potvrzovacím e-mailu Vám zašleme i platební údaje s fakturou.
- Doklad obsahuje QR kód pro rychlou platbu.
- Fakturu obdržíte, jakmile bude zboží zajištěno u odavatele nebo bude pro Vás rezervováno, je-li skladem.
3. Potvrzení platby
O přijetí platby Vás budeme kontaktovat e-mailem. Propsání platby může trvat i 3 dny v závislosti na druhu banky.
Doba dodání podle stavu skladu
Když vkládáte produkt do košíku, vidíte stav na skladě. Buď je Skladem, Na cestě, Na objednávku... podle toho se také bude odvíjet čas za jak dlouho Vám objednávka dorazí.
Doba dodání po předání dopravci
Zásilkovnou si balíček můžete nechat doručit domů, na pobočku nebo do Z-BOXU. Zásilkovnou lze poslat balíček v hodnotě do 20.000 Kč včetně dopravného a balného. Doručení se pohybuje v rozmezí 3-5 dnů.
Českou poštou si balíček můžete nechar doručit na Vámi zvolenou adresu. Českou poštou lze poslat balíček v hodnotě maximálně 1. 000 000 Kč. Po předání České poště je Váš balík doručen obvykle do druhého dne.
Osobním vyzvednutím v Chomutově svůj balíček získáte nejrychleji. Platit můžete hotově či okamžitou platbou na účet. Platit lze i platení kartou, která je však zpoplatněna 1 % z placené částky. Tedy se hodí pro drobnější nákupy.
Náš obchod
Navštivte nás jen tak. :)
Rádi se o Vás postaráme, provedeme, zodpovíme veškeré otázky, na které budeme znát odpověď. Když odpoveď znát nebudeme, zjistíme ji a dáme vám ji vědět nebo Vám ji řekneme, až přijdete příště.
Konečný doklad (fakturu), který slouží také jako náhrada za certifikát pravosti, pokud nemá mince či slitek vlastní, od nás obdržíte po převzetí zboží a doručené platbě při uzavření Vaší objednávky e-mailem.
Už teď se na Vás těšíme!
Závaznost objednávky - proč nakupovat zodpovědně
Zákazníci, kteří nejsou v nakupování drahých kovů toliko zkušení někdy přehlédnou, že objednávka je závazná a na její zpracování se vztahují jiná pravidla než při nakupování neinvestičního zboží.
Vyňali jsme k tomuto tématu část z obchodních podmínek, které zákazníci najdou na našich stránkách a které je před odesláním objednávky potřeba přečíst a odsouhlasit, jinak objednávku nelze odeslat:
Dle zákonů daných zemí, z kterých jsou produkty dováženy a dle zákona České republiky (více viz Obchodní Podmínky, s kterými jste souhlasil/a v objednávce) právo na odstoupení od smlouvy pro spotřebitele nevzniká, neboť předmětem smlouvy uzavřené na dálku je dodání zboží drahých kovů, jehož cena na finančním trhu podléhá kolísání, nad nímž nemá prodávající vliv a ke kterým může dojít v rámci ochranné lhůty.
Právo k odstoupení a vrácení finančních prostředků mají zákazníci, jejichž zboží nebylo po platbě doručeno v termínu uvedeném v Obchodních podmínkách.
Upozornění pro případ pozdní nebo neprovedené platby
- Pokud platba neproběhne dle dané splatnosti, při případné možné expedici bude objednávka přeskočena a zboží zasláno dalšímu zákazníkovi. Taková objednávka se zařadí tedy za objednávky, které můžeme uspokojit.
- Objednávka je dále aktivní a připravena ke zpracování a vyřízení.
- V případě neuhrazení platby se po 1 měsíci nezaplacené objednávky přesunují do účetního oddělení k dalšímu zpracování.
- Po ukončení aktuálního účetního období nelze objednávku obnovit a stává se pohledávkou.
Upozornění v případě nepřevzetí zásilky
Nepřevzatý balíček není považován za stornovanou a vyřízenou objednávku, ale taková objednávka bude z uzavřených objednávek vyjmuta a předána k dalšímu zpracování do pohledávkového oddělení.
Pokud nemůžete balíček převzít, kontaktujte nás co nejdříve!
Potvrzení přijetí platby zašleme e-mail. O změně stavu objednávky zákazníky průběžně informujeme.
Chcete objednávku zrušit?
Více informací najdete na stránkách o Zrušení objednávky.
Příjemné nakupování přeje